Společná tvorba modelu školní zahrady za účasti rodičů a pedagogů. Cílem je vytvoření tajuplné zahrady plné herních zákoutí. V rámci školního dvora vznikne také prostor pro školní výuku. Na dvoře je malý altánek zakrývající studnu, který bude rekonstruován.

[toc]

Tvorba modelu

Je důležité umožnit, aby se na vzniku návrhu podíleli co největší měrou budoucí uživatelé. V tomto případě to byli učitelé a rodiče.

Na základě rozvahy o tom co by na dvoře mohlo být jsme začali vytvářet model zahrady. Metoda společné práce umožňuje do procesu návrhu vnést nejenom síly myšlení, ale také síly cítění a vůle.

Každý z účastníků společné tvorby vnáší do procesu tvorby modelu živost a radost. Při práci s plastelínou při modelování vzniká současně určitá klidná soustředěná nálada. Pomáhá to dobře vyciťovat souvislosti a navazovat na práci druhých. Tak se vytváří postupně společná shoda nad vznikem zahrady. Všichni zúčastnění se mohou lépe duševně spojit se vznikajícím návrhem.

Ze stavby